2020/08/21

● الامم المتحدة● تفويض ثلاثه التأكد من عدم الانتهاكات تحدث الدكتور نسيم صلاح ذكي سفير السلام العالمي ومنسق الشرق الاوسط للسلامه والسلام والعدل الدوليه .

 

 ليبيا: تفويض حقوق الإنسان في الأمم المتحدة تحديد (ثلاثة باحثين مستقلين) لتأكيد النتائج في البلاد

 ما يقرب من سجنة طباكي واحدة في لحظة التقديم على الوجه في إحياء ذكرى المذبح العام في عام 1996  عندما قتل حوالي 1200 ساجين بمناسبة عيدهم. UNSMIL

 ما يقرب من واحد سجنة طباكي في لحظة تعريفه على الوجه في إحياء ذكرى المذبح العام 1996 عندما قتل في المنطقة حوالي 1200 سجنا براساس حراشم.

    

 19  / أغسطس 2020

 حقوق الانسان

 إن قوة الأمة الموحدة للصالحين من أجل حقوق الإنسان  والتي يمكن الحصول عليها في يوم الطفل البالغ من العمر أربع سنوات تتكون من ثلاثة باحثين مستقلين مسئولين عن أمين المكتبة 

 ومن المقرر أن يعين Wijah ثلاثة محققين - ١.محمد أوجار من الغرب  ٢.وتريسي روبنسون من جامايكا -٣-وشالوكا في بيان من زامبيا والمملكة المتحدة - بهدف إجراء فحص مستقل مهم للحقائق والذي يرجع إلى حقيقة أن القاع مكسور.

♤ مصدر الأعلام من النسور♤

 وعلامة القوة الملموسة لحقوق الإنسان في الأمة الموحدة حتى يتم الإعدام باختصار ، وتعذب ، وترتبط الأعضاء التناسلية الأنثوية بالانقسام 

 يضاف إلى ذلك أن المدافعين يهاجمون حقوق الإنسان ويتوسعون ويكتبون لأتباعهم ويضطرون إلى الفرار من البلاد.

<><><><><

 وإنشاء جمعية حقوق الإنسان المرسلة إلى الحقيقة في ليبيا في 22 حزيران / يونيو 2020. والغرض من القيامة ، من بين أمور أخرى لتأكيد  وتجاوزات غالبية أبناء الدولة هو حق.

 ترجع شدة اليد إلى حقيقة أن هذا الخبر يستخدم على أنه "أساس لنشاط النسل من اللكمات على الجبهة إلى الجبين وأجداد الأجداد والمعتدي على حقوق الشخص الذي يقف وراءه".

 انعكاس مستمر

 ظلّ ليبيا يغلق باستمرار المدرسة الدائمة للأمم المتحدة لحقوق الإنسان وبرلمان السلامة  باستثناء زعم معمر القذافي.


 في حزيران / يونيو نشر العرب من الجمهور الأكثر ثقة ، أنطونيو غوتيريش ، على "دمار عميق" بعد اكتشاف مقابر جماعية في البلاد في يوم تموز / يوليو  خبر مجلس الأمناء على مرأى من أكثر من 400 شخص بينهم شخص.


 عدد الكتاب ما بين 1 أبريل و 30 يونيو ، وتم إرسال الأمم المتحدة لأخذها إلى ليبيا (الاسم) التي لم تذكر 102.


 في غضبهم فإن مصداقية النظام الصحي الدنيوي لا تقل عن 21 هجومًا على المنافقين الطبيين ورحلات السلامة والوكلاء في مجال الصحة.


 مقارير مقبلة

 في المدينة السابقة  تم تشكيل البعثة المستقلة للتحقيق في الحقائق من خلال إبلاغ جمعية حقوق الإنسان بالتقرير الشفوي لنتائجها.


 في العام 2021 ، سيتضمن التقرير الإخباري حالة حقوق الإنسان في ليبيا. 

 * يشار إلى من يتهم الخاصين وأخبار المستقلين بأنهم تم تعيينهم أمام جمعية حقوق الإنسان في جنيف  وأن حكومة الدولة مسؤولة عن حماية حقوق الإنسان وحمايتها حول العالم.  ووقف المقرون والخبراء يتخوف من أوضاع حقوق الإنسان ويرفع تقارير منها إلى جمعية حقوق الإنسان.  وتمتد الإشارة إلى أن يتم هذا التعيين المشرف فلن تتحقق أخبار المسؤولين عن الأمة الموحدة  ولن يطالبوا بتنفيذ أعمالهم.

رفع عمل التوثيق لعدم الإنتهاكات التي تتم وتقع لليبيا .


● United Nations ●

 Delegating three to ensure that there are no violations

 Dr. Nassim Salah Zaki, Global Peace Ambassador and Middle East Coordinator for International Peace, Peace and Justice spoke.

  Libya: The United Nations human rights mandate set (three independent researchers) to confirm findings in the country

  Approximately one prisoner of Tabaki at the moment of presentation on the face in commemoration of the public altar in 1996 when around 1,200 prisoners were killed on the occasion of their feast.  UNSMIL

  Approximately one prisoner of Tabaki at the moment he was introduced to the face in the commemoration of the altar in 1996, when about 1,200 prisoners were killed in the area.

    

  19 / August 2020

  human rights

  The nation's unified strength of the good for human rights that can be obtained on Four-Year-Old's Day consists of three independent researchers in charge of the librarian.

  Wijah is to appoint three investigators - 1 Muhammad Aujar from the West 2; Tracy Robinson from Jamaica -3 - and Chaluca in a statement from Zambia and the United Kingdom - with the aim of conducting an important independent fact check which is due to the fact that the bottom is broken.

 The source of the flags from the Eagles ♤

  And a sign of the tangible strength of human rights in a united nation so that the execution is done in short, torture, and the female genitalia are linked by division

  In addition, the defenders are attacking human rights, expanding and writing to their followers and being forced to flee the country.

 <> <> <> <> <

  And the establishment of the Society for Human Rights Sent to the Truth in Libya on June 22, 2020. The purpose of the Resurrection, among other things, is to confirm and the transgressions of the majority of the people of the state is right.

  The severity of the hand is due to the fact that this news is used as "the basis for the activity of the offspring from the punches on the forehead to the forehead, the great-grandparents and the aggressor against the rights of the person standing behind him."

  Continuous reflection

  Libya has consistently closed the United Nations Permanent School for Human Rights and the Parliament of Safety, with the exception of Muammar Gaddafi's claim.


  In June, the Arabs of the most trusted audience, Antonio Guterres, published their "profound devastation" after the discovery of mass graves in the country, and on July the news of the Board of Trustees in front of more than 400 people, including one.


  The book numbered between April 1 and June 30, and the UN was dispatched to take it to Libya (name) which did not mention 102.


  In their anger the credibility of the mundane health system is no less than 21 attacks on medical hypocrites, safety trips, and health agents.


  Forthcoming reports

  In the former city, an independent mission to investigate the facts was formed by reporting the results to the Human Rights Association.


  In 2021, the news report will include the human rights situation in Libya.

  * It is indicated that those who accuse the private persons and inform the independents that they have been appointed before the Human Rights Association in Geneva and that the government of the state is responsible for protecting and protecting human rights around the world.  Al-Muqrin and experts were concerned about the human rights situation and reported to the Human Rights Association.  It is also indicated that this supervising appointment will be made, so that the officials of the united nation will not be informed, and they will not be asked to carry out their work.

 Raise the documentation work for non-violations that are committed and occur in Libya.