2020/09/08

♧الأطفال المنغولين.♧ ملائكه الأرض. الدكتور/نسيم صلاح ذكي ■ كيفية التعامل مع الأطفال المنغوليين■

 




 يطلق النار على هؤلاء الأطفال الذين يعانون من مشاكل في الجرس وداعاهم في السابق.  بعد هذه الجلسة ، أو بعد هذه الخطوات التالية:

 1 - بداية لابد على المتجول في المتجول في معرض الصور  التقرير الكامل


 2- كما يتعامل مع العلاج النفسي: وضع خطة سهلة للتعامل مع الطفل والعمل على تأهيله كي يصبح فردًا من المجتمع الفاعلين.


 3- لابد من العمل في اكتساب الصفات الجيدة في العمل ، و الجسدية ، و الجسدية ، و الجسدية ، و الجسدية ، و التعامل معها.


 4- لابد من كثرة النوم في المحيطين معًا ، و معه يصبح منضمه بهم ،  حيث أن التناقض في المعاملة يمكن أن يؤدي إلى مشاكل مع الطفل المنغولي فيما بعد.


 5 - لابد من معرفة طرق معرفة كيفية كسب الطفل المنغولي ، مائدتهما والمقربين من الطفل المنغولي المعرفة.


 6- لابد على الأسرة والأهل عدم التعجل في فهم سلوك الطفل المنغولي ، حيث يمكن أن يكون هؤلاء الأطفال تلفون التلفون.


 7- الصبر صفة من دورها في دور النمو  أجل جني ثمار الأمر.


 8- لابد التعامل مع الأطفال المنغوليين بصدق شديد حتى لا يفقدوا الثقة فيمن حولهم.


 9- العمل على احترام الأطفال المنغوليين حيث أن الطفل المنغولي طفل حساس ، مراعاة مشاعره وعدم السخرية أبدًا من السلوكيات التي تظهر عليها حتى وإن كانت محل سخرية.


 10- ارشاد أشقاءه على حسن التعامل معه فلابد من إطلاع أشقاءه على الحالة الخاصة بهم وإرشادهم على الطريقة المناسبة مع أطفال دوان.متلازمة داون أو التثالث الصبغي 21 أو التثالث الصبغي G ، متلازمة صبغوية ومتغير في الكروموسومات ؛  حيث توجد معلومات إضافية من كروموسوم 21 أو نقطه في الخلايا ، مما يسبب تغيراً في الخلايا.  إفصاح / إفشاء / إفشاء / إفشاء في الحالة بالحالة.  يصاحب العمل في المستقبل في المواقف الذهنية والنمو البدني.  يمكن الكشف عن الجسم أثناء الحمل عن طريق بزل السلى.  كما يمكن الكشف عن هذه الأجسام المقاومة للفحص الكروموسومات في دم الأم دون الحاجة لبزل السلي.  أشعة الشمس من الفراشات.  يمكن أن تجد الكثير من الصفات المميزة للجسد المساعد لالجسد في أشخاص طبيعيين كصغر الذقن وكبر حجم اللسان واستدارة الوجه ذلك.  تزيد احتمالية أمراض الأطفال المنقولة جنسيا من داون بعدة كأمراض الغدة الدرقية ، وارتجاع المريء ، والتهاب الأذن.  يوصى بالتدخل المبكر منذ بداية الطفولة والكشف القبلي ، تطور المرض والعلاج  مزيد من المعلومات حول بعض المشاكل الجينية التي تحدّ من نموها.إصابة الجنين داخل رحم الأم بتلك المتلازمة من عدمها لذا لابد على الأم متابعة الجنين داخل رحمها وعمل الكثير من الفحوصات الطبية للكشف عن الأمراض التي من الممكن أن يصاب بها الطفل.

《كل منا يريد أن يكون له طفل وعند المفاجئة نسخر مع العلم هم ملائكة الأرض ويجب أن تكون المعامله مثل باقي الأطفال لعدم الشعور بالاختلاف 》..............

ولاكن هل تتقبل طفل منغولي سؤال لكل قارئ هذه المقاله؟؟....

Mongolian children ♧

 Earth's Angels.

 Dr. Naseem Salah Zaki


 ■ How to deal with Mongolian children ■

  He shoots those kids with bell issues and called them back in the past.  After this session, or after these following steps:

  1 - First of all, the Walker at the Rover in the Photo Gallery must complete the report


  2- It also deals with psychological treatment: setting an easy plan to deal with the child and working to rehabilitate him to become a member of the community of actors.


  3- It is necessary to work in acquiring good qualities at work, physical, physical, physical, and physical, and deal with them.


  4- It is necessary to sleep a lot in the surroundings together, and with him becomes attached to them, as the contradiction in treatment can lead to problems with the Mongolian child later.


  5- It is necessary to know the methods of knowing how the Mongolian child, their table and those close to the Mongolian child gain knowledge.


  6- The family and parents should not be in a hurry to understand the behavior of the Mongolian child, as these children can be on the phone.


  7- Patience is one of its role in the role of growth in order to reap the benefits of the matter.


  8- It is necessary to deal with Mongolian children very honestly so that they do not lose confidence in those around them.


  9- Work to respect Mongolian children, since the Mongolian child is a sensitive child, take into account his feelings and never ridicule the behaviors that appear on them, even if they are mocked.


  10- Guiding his siblings on how to deal with him, so he must inform his siblings about their situation and guide them on the appropriate method with the children of Duane; Down syndrome, trisomy 21 or trisomy G, a chromosomal syndrome and a chromosomal variant;  Where there is additional information from chromosome 21 or a point in the cells, which causes a change in the cells.  Disclosure / disclosure / disclosure / disclosure in case by case.  It accompanies future work in mental situations and physical development.  The body can be detected during pregnancy by amniocentesis.  Also, these objects that are resistant to chromosomal testing can be detected in the mother's blood without the need for amniocentesis.  Sunshine from butterflies.  You can find many characteristics of the auxiliary body for the body in normal people, such as a small chin, large tongue, and roundness of the face.  Down's risk of sexually transmitted diseases in children increases with several diseases such as thyroid disease, GERD, and otitis.  Early intervention is recommended from the beginning of childhood, pre-detection, disease development and treatment. More information about some genetic problems that limit its growth. Whether or not the fetus inside the mother’s womb is infected with this syndrome, so the mother must follow the fetus inside her womb and do a lot of medical tests to detect the diseases that  The child could be infected with it.

 《Each of us wants to have a child, and when suddenly we make fun of knowing that they are the angels of the earth, and the treatment should be like the rest of the children to not feel the difference》 ..............

 But does a Mongolian child accept a question for every reader of this article ?? ....